четвер, 7 квітня 2016 р.

Гроза

19:10
.. Гроза починається.. Вже гримить десь там далеко, скоро воно буде тут.. Небо такого дивного кольору.. Красиво! Мені дуже подобається! Могутні звуки грому доносяться у мої вуха навіть через навушники.. Зніму їх, щоб ще краще чути.

Величезна хмара затянула вже майже все моє небо.
Дивишся вгору, воно таке величезне, а я під ним як малесенька нікчемна мушка.. Ось пройшла перша блискавка, ніби розрізавши небо на дві частини..
Ось і уже закінчується поле і починаються панельки, за якими я не зможу бачити усе небо.. Зате можу чути грім і вдихати на повні груди свіжий вітер, відчувати його пальцями..
Обожнюю весняну зливу, як дощ стікає по моєму обличчі.. Хочеться, щоб він розчинив мене повністю у своїх прозорих краплях..


Немає коментарів:

Дописати коментар